Migros un gün boyu fonda çalan 3 adet müziği hakkında

Evet bloğumda aslında hiç tarzım olmayan bir konuyu kaleme almak istiyorum
Olay bir aydan fazla bir süre önce 2017 haziran ortalarında İstanbul'da gerçekleşti
Kadıköy'de Şükrü Saracoğlu stadının altında bulunan bir migros şubesi vardır burası benim evime çok yakın bir yer olması münasebetiyle genelde alışverişimi buradan yaparım, aslında uzun zamandır farkettiğim bir şey vardı markete her girdiğimde aynı müziklere denk geliyordum bunun bir tesadüf olduğunu düşündüm çoğu kez ve sonra dikkat ettim ki sonrasında fonda sadece 3 adet müziğin çaldığını anladım bu 3 şarkı gün boyu fonda dönüp duruyor müşteri için bir sıkıntı yok ama çalışanları düşünün! konuştuğum çalışanlarda bu durumdan çok memnun olmadıklarını belirttiler , haziran içinde kendilerine attığım mailler ve tweetler oldu hem yazılı hem de sözlü olarak telefon ile arandım tarafıma teşekkür edildi sorunun çözüldüğü belirtildi araya şeker bayramı girdi ve memleket ziyareti vs derken 10 gün sonra temmuz başında istanbul'a geldiğimde yine bir alışveriş sırasında ne göreyim ! bizim migros ta aynı müzikler dönüp duruyor bende bunun üzerine bir video kaydettim gerekirse yayınlayacağım , kayıt tarihi düne ait yani 5 temmuz  10 küsür dk boyunca 3 şarkı çalmakta ve 4. şarkı beklerken aslında videonun başında çalan şarkı ile yine karşılaşıyoruz .

benim burada ki dikkat çekmek istediğim husus insalara saygılı olunması yönünde
müşteri en fazla 20 dk durup çıkıyor fakat 8 saat boyunca burada çalışmak zorunda olan market çalışanlarını da düşünmek zorundasınız bu durumu izah ettiğim ve sorunu belirttiğim halde yazışmalar görüşmeler ve hiç bir şey yaşanmamış gibi hareket edilmesi saygısızlığın aleni olarak yapıldığının ispatıdır ben migros yönetiminden önce çalışanları sonrada müşterilerinden özür dilemesi gerektiğini düşünüyorum. .




Problemi migros müşteri hizmetlerine bidirdiğim mailler
cevap verilen mail i maalesef bulamdım mail de sorunun giderildiği yazılıydı.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SARAYBOSNA SOKAK FOTOĞRAFÇILIĞI ATÖLYESİ 17-18-19 Kasım 2023

Radio Sarajevo / Engin Güneysu

BAKI - KÜÇƏ FOTOQRAFİYASI SEMİNARI 13-14 may 2023